iDNES: Kdo nemá košík, nenakoupí. Obchody vymýšlejí, jak spočítat zákazníky

Obchodníci si lámou hlavu nad tím, jak budou dodržovat pravidlo „jeden zákazník na 15 metrů“


https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/pocitani-zakazniku-na-prodejnach.A201116_161518_ekonomika_fih


1 zobrazení0 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Nejen české školy, ale i český retail má světové prvenství

Tisková zpráva ke stažení v pdf; celý text naleznete níže. Pandemie a vládní opatření jsou hlavním tématem mezi společnostmi z oblasti maloobchodu už více než rok. Obchody jsou na základně vládních op

Otevřená výzva Retailové asociace

Vážený pane Havlíčku, v současné době jsou velké supermarkety otevřené a velké množství vybraných menších obchodů také. Obchodní centra jsou plná lidí. Nikdy nebylo signifikantně prokázáno, že by v ob